Garantievoorwaarden

We bieden op alle producten een minimale garantie van 2 jaar. Dit betekent dat het product binnen deze periode bij normaal gebruik niet stuk mag gaan. Gaat het product toch stuk binnen de garantieperiode door normaal gebruik? Dan lossen we dit natuurlijk graag met je op, door middel van een reparatie of een omruiling. Neem hiervoor contact met ons op zodat we samen met jou kunnen kijken naar een oplossing.


Heb jij een product dat binnen de garantieperiode kapot is gegaan? Maak dan een foto of video van het defect en meld het via ons garantieformulier.


Dat verschilt per product. Als onze collega’s de reparatie zelf kunnen uitvoeren, bijvoorbeeld in ons reparatieatelier voor tenten, dan wordt dat gedaan binnen 3 tot 6 weken. Niet alle producten kunnen of mogen in ons atelier gerepareerd worden. Een aantal producten gaan terug naar de leverancier om daar gerepareerd te worden, in dat geval is de reparatietermijn 4 tot 8 weken.

Als je product binnen de garantieperiode stuk gaat door normaal gebruik of er is iets mis, lossen we dat graag voor je op door een reparatie of een omruiling. Hiervoor hoef je dan niets te betalen.