Bestelling annuleren of wijzigen
Op de pagina van een specifiek product staat vermeld of het product verkocht wordt door Obelink of een externe verkooppartner. Boven de groene knop ‘Voeg toe’ staat ‘Verkoop door Obelink’ of ‘Verkoop door [...]'. het bestellen van producten van een verkooppartner verloopt in principe hetzelfde als het normale bestelproces. De producten worden alleen niet vanuit ons eigen magazijn verzonden dus het kan zijn dat er een andere bezorgdienst bij je langskomt.
De producten van verkooppartners zijn uitgesloten van promoties en/of kortingsacties, tenzij nadrukkelijk anders staat vermeld. Giftcards en kortingscodes zijn alleen geldig op producten die verkocht worden door Obelink zelf.
Omdat we snel beginnen met het verwerken van je bestelling, kunnen we geen veranderingen meer aanbrengen. Dat betekent dat we je bestelling niet meer kunnen wijzigen of annuleren
Indien je de bestelling wilt annuleren, raden we je aan om het pakket aan de deur te weigeren zodat het automatisch retour gaat naar ons.
Koop je een nieuw elektrisch of elektronisch product? Gooi het product dat je vervangt dan niet zomaar in de prullenbak maar recycle het. Dit doe je door jouw oude apparaat in de WEcycle-inleverbakken te deponeren. Deze inleverbakken vind je bij de bouwmarkt, elektronicazaak of 1 van de vele andere inleverpunten. Je kunt hier zien waar de inleverpunten zijn in jouw regio. Ook oude ledlampen en batterijen kun je hier kwijt.