Account & gegevens
Heb je vragen over je account of je gegevens? Hier vind je het antwoord op al je vragen! We proberen de website en je account zo gebruiksvriendelijk mogelijk voor je in te richten. De meeste zaken, zoals het wijzigen van je gegevens of het inzien van je spaarpunten kun je zelf via je account.
De veiligheid van je gegevens staat bij ons hoog in het vaandel, daarom nemen we uitgebreide maatregelen om de veiligheid van je account en gegevens te waarborgen, we delen daarom enkel je gegevens met derden als dit uiterst noodzakelijk is, bijvoorbeeld met een vervoerder voor de verzending van je bestelling.
Als je wilt weten welke informatie we van je hebben en wat we hiermee doen, kun je het beste onze Privacyverklaring of Cookiebeleid lezen.
Je kunt je accountgegevens inzien en wijzigen door in je account naar 'Accountgegevens' te gaan. Het is niet mogelijk het e-mailadres van je account aan te passen, indien je met een ander e-mailadres bij ons wil gaan bestellen, willen we je vragen een nieuw account aan te maken.
Wil je geen nieuwsbrief meer van ons ontvangen? Ga dan in je account naar ‘Nieuwsbrief’, schakel het vinkje uit bij ‘ik wil de nieuwsbrief ontvangen’ en druk op ‘Opslaan’.
Wil je je account laten verwijderen? Neem dan contact met ons op.
Als je niet kunt inloggen, heeft het meestal te maken met een onjuist wachtwoord of dat je toch geen account blijkt te hebben.
Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘Wachtwoord vergeten?’ te klikken bij het inloggen.
Heb je nog geen account? Dan heb je wellicht in het verleden als gast besteld of heb je je alleen aangemeld voor onze nieuwsbrieven. Je kunt alsnog gemakkelijk een account aanmaken met je e-mailadres. Met een account kun je sneller een bestelling plaatsen, je voorkeuren beheren, je bestellingen inzien en nog veel meer. Je kunt je account hier aanmaken.
Als je niet meer op de hoogte gehouden wilt worden via onze nieuwsbrieven dan kun je je uitschrijven via de link die onderaan de nieuwsbrief-mail staat. We adviseren je via de meest recente e-mail uit te schrijven om te zorgen dat we dit juist voor je door kunnen voeren. Een andere optie is het uitschrijven via je account, ga naar het kopje ‘nieuwsbrief’, zet het vinkje uit en druk op ‘Opslaan’.
Voor elke euro die je uitgeeft in onze webshop of in onze winkel spaar je punten die je kunt inwisselen voor korting op je volgende aankoop. Elke gespaarde punt is 1 eurocent waard. Op artikelen aangeboden door onze verkooppartners, ontvang je geen spaarpunten.
Spaarpunten zijn 2 jaar geldig vanaf het moment dat je ze hebt gespaard en zijn zowel in de webshop (in de betaal stap van het afrekenproces) als in de winkel in Winterswijk te besteden.
Het is niet mogelijk om punten in te wisselen op producten van externe verkooppartners op onze website.
Om een membercard toe te voegen aan je account, ga je in je account naar Spaarpunten.
Zodra je de membercard hebt gekoppeld aan je account kun je inzien hoeveel spaarpunten er op je membercard staan en kun je bij je volgende aankoop de spaarpunten ook uitgeven.
Je membercode en spaarpunten vind je via je account onder het onderdeel Spaarpunten.
Het kan zijn dat je je membercard nog moet koppelen aan je account. Vul het nummer van de membercard in op de Spaarpunten pagina, om de membercard aan je account te koppelen. Staat er een andere code dan je had verwacht? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier, met daarin het nummer dat je ziet en het nummer dat je aan je account gekoppeld zou willen hebben. We gaan het probleem zo snel mogelijk voor je proberen op te lossen.
Als je bij het afrekenen in de winkel geen spaarkaart gekoppeld hebt aan je winkel aankoop, vind je onderaan de kassabon een ‘Claimcode’. Met de claimcode kun je je spaarpunten achteraf alsnog claimen en aan je membercard toevoegen, handig toch?
Op de pagina ‘Memberpunten claimen’ krijg je precies uitgelegd hoe je spaarpunten alsnog kan claimen en op je membercard kan zetten.
Staat er geen claimcode op je kassabon? Dan heb je al een membercard gekoppeld en heb je de spaarpunten op de gekoppelde kaart staan.
Als je tijdens het afrekenen van je aankoop in de winkel al een membercard hebt laten scannen, worden je spaarpunten automatisch toegevoegd aan je membercard. In dat geval heb je geen claimcode nodig om je punten later te claimen dus staat er geen claimcode op je kassabon.
Wil je weten hoeveel spaarpunten er op je membercard staan of wil je je spaarpunten uitgeven bij je volgende aankoop? Voeg de membercard dan eerst toe aan je account zodat we weten wie je bent. Je kunt je membercard hier aan je account toevoegen: Obelink Membercard.